Friday, July 10, 2015

20. јануар 2014. или Година прва


Гледам те како спаваш. 

Твоје савршене мале уши. Сећам се како сам била фасцинирана њима док сам те држала у наручју први пут. Најлепше ушице на свету.


Топле шаке. 

Ноктићи које ми не даш да ти сецкам.
Прћасти носић.
Дуге трепавице. 


Гледам те и схватам да имам СВЕ.


Читав свет у твојим рукама које ме мазе неспретно.


Прве речи, трапави кораци, несташлуци ...


Спаваш спокојно. Некад се осмехнеш. Сањаш.

Знаш да те волимо, да си сигурна.


Знам да си срећна и то ме чини толико моћном.
Снажном. Поносном. Богатом.


Безусловна љубав. 

Нестварна срећа. 

Невена,
хвала ти што си дошла у наш живот,
хвала ти што си ми обојила дане и што не морам више
да сањам о срећи, имам је поред себе,
нашу малу породицу и овај дом
што се љубав зове.


Срећан ти рођендан
мама


No comments:

Post a Comment