Friday, July 10, 2015

Kako nam drugi NEvaspitavaju decu

                                                                                                9. jul 2015. 



Jedno zapažanje: Vozimo se busom i čovek pored naših kolica plezi se i krevelji mojoj Neveni, pokušavajući valjda da je animira, nasmeje ili sta već...
Mislim, koji je to nagon kod odraslih da rade pred decom ono što najviše osudjuju kad deca rade njima? Nije li dečak koji se plezi nevaspitan a devojčica koja se iskrevelji baki u prevozu zapuštena? 


Znate šta sam uradila?
Isplezila sam se čoveku u busu. 

Blesava, kakvu me je majka rodila, imam dara da isključim senzor za socijalne blamove kad mislim da treba pokazati poentu.

Šta je čovek uradio?

Začudio se i okrenuo na drugu stranu.
A majka sa bebom koja je stajala pored nasmešila se diskretno i klimnula mi glavom, kao da mi čestita na uradjenom i zahvaljuje.

Juče je moje dete umalo dobilo grdnju što se plezila u avionu, onda sam videla da "komunicira na istom nivou" sa dečkom koji sedi iza mene... Došlo mi da njemu očitam bukvicu.

Tako da, dragi moji ODRASLI, razmislite o svojim postupcima prema deci pre nego što uradite nešto glupo i ružno (zbog čega će nesrećno dete kasnije dobiti grdnju, kaznu, šljapku...). Verovali ili ne, i vi ponekad vaspitavate našu decu ( tj. nažalost NEvaspitavate)...

Deca su mnoooogooo inteligentnija bića nego što vi mislite. Nekad tako mnogo inteligentnija od vas...

No comments:

Post a Comment